Blog

Een Planning App: Een effectieve planning voor uw personeel

Heeft u een planning app nodig voor het effectief inplannen van uw personeel, machines en voertuigen? Dan hebben wij de ideale oplossing! De plannings app van Emendis is speciaal ontwikkeld om uw personeelsplanning in zijn geheel te digitaliseren en optimaliseren.

Werk inplannen is een vak apart. Al uw medewerkers moeten op het juiste moment op de juiste plek verschijnen. En het liefst met de juiste machines of apparatuur. De Emendis Planning App helpt!

Hebt u een bedrijf tussen de 25 en de 100 medewerkers? Dan is het inplannen van mensen, machines, materiaal en werkzaamheden vaak een hele klus. Zeker als u ook nog rekening moet houden met vakanties, ziekte en onregelmatige werktijden. Gelukkig maakt onze Planning App het u gemakkelijk!

planning app

Hoe werkt de Planning App?

  • Met de Emendis Planning App kunt u gemakkelijk nieuwe werkzaamheden aanmaken of importeren.
  • U kunt direct medewerkers inzetten op deze taken. De Planning App houdt rekening met hun functies, vaste teams en eigen materiaal. Bovendien krijgt u een waarschuwing als u medewerkers inplant die op dat moment niet aanwezig (zullen) zijn.
  • Aan de ingeplande werkzaamheden voegt u desgewenst machines, gereedschap of logistieke middelen toe.
  • Uw medewerkers kunnen middels het systeem vrije dagen aanvragen, die u via het systeem kunt goedkeuren.
  • Het wijzigen van ingeplande mensen, middelen of werkzaamheden is eenvoudig: u sleept ze naar de juiste plek in het overzicht of klikt op bewerken.
  • Alle ingeplande werkzaamheden zijn zowel op de desktop als op de tablet en de mobiele telefoon handig op te vragen middels (persoonlijke) overzichten. Zo zien uw medewerkers altijd welke klus er in de planning staat en wat ze daarvoor nodig hebben.

“Alle ingeplande werkzaamheden direct zichtbaar op de mobiele telefoon of de tablet”

Kantine overzicht

Ook handig is het zogenaamde kantine-overzicht. Dit overzicht kunt u projecteren in de aula, kantine of een andere centrale plek.

In één oogopslag is te zien wat er die dag gebeuren moet en waar alle medewerkers verwacht worden. Ook is er ruimte voor extra dagmededelingen middels een lichtkrant.

Planning app op maat gemaakt

Ieder bedrijf is anders. Dit ondervonden we ook toen we de planning app speciaal voor hoveniers ontwikkelde. Maar ook in uw bedrijf zijn er werkzaamheden, middelen en mensen die afwijken van de standaard. Gelukkig kan de Emendis Planning App voor u op maat aangepast worden.

De voordelen van de planningsapp van Emendis

Met het flexibele softwarepakket van Emendis kunt u uw mensen snel en slim plannen. Het systeem is een perfecte partner voor personeelsplanning! Plan eenvoudig vooruit, en iedereen binnen het bedrijf is op de hoogte van zijn of haar taken.

Emendis begrijpt dat uw medewerkers waardevol zijn voor de organisatie. De webapplicatie betrekt hen direct bij de planning, wat positief kan bijdragen aan zowel motivatie als werksfeer – want onze plannings app betrekt iedereen erbij! Medewerkers hebben hierdoor overal het rooster bij de hand.

De rapporten van Emendis helpen u om op de hoogte te blijven van alle belangrijke aspecten in uw bedrijf. Je kunt zien hoeveel werknemers er voor welke afdeling werken, wat hun taken zijn, wanneer zij verlof hebben, welke machines op welke klus zitten en welk voertuig ze gebruiken. Alle belangrijke inzichten in één digitale omgeving.

Kunnen wij u helpen met de ontwikkeling van een Planning App?

Heeft u ideeën voor de ontwikkeling van een Planning App of bent u op zoek naar manieren om uw bedrijf te optimaliseren door middel van maatwerk software? Wij denken graag met u mee. Naast het maken van een Planning App, ontwikkelen wij ook mobile applicatiesen webbased software en kunnen wij koppelingen maken met het Internet of Things. Kortom: voor al uw automatiseringsvragen kunt u bij Emendis terecht!

Recent gedeeld

Contact

Blog and Contact page form

Share

Emendis werkt onder andere voor

Emendis werkt onder andere voor